POLITYKA PRYWATNOŚCI
BIURA KARIER WYŻSZEJ SZKOŁY BIZNESU W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

1. Polityka Prywatności określa w jaki sposób Administrator dba o dane osobowe i prawa Użytkowników Portalu.
2. Administratorem danych osobowych w związku z korzystaniem z Portalu Biuro Karier WSB jest Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim. W razie pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących praw można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, drogą emailową na adres: iod@wsb.gorzow.pl lub biurokarier@wsb.gorzow.pl
3. W celu założenia konta na Portalu Biura Karier przetwarzane są dane osobowe podane przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym do Portalu, to znaczy imię i nazwisko, adres email, nr telefonu oraz ustanowione przez Użytkownika hasło.
4. W ramach funkcjonalności Portalu zbierane będą dane osobowe – imię, nazwisko, numery telefonu, adres mailowy.
5. Dane zbierane przez pliki cookies dane określone są w Polityce cookies.
6. Administrator nie przekazuje danych Użytkowników do krajów poza UE / EOG/.
7. Administrator ma obowiązek udostępnić dane Użytkowników jeżeli zwrócą się do niego o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
8. Dane osobowe Użytkowników zebrane w ramach świadczenia usługi Konta przechowywane będą przez okres posiadania Konta w Portalu dla celów realizacji usługi Konta oraz związanych z nim funkcjonalności oraz innych usług zgodnie z Regulaminem.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
10. Użytkownik ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzielił w momencie rejestracji do Portalu, jak również podczas korzystania z funkcjonalności oferowanych w Portalu. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
11. Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą żadnych negatywnych konsekwencji dla Użytkownika. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z funkcjonalności, które zgodnie z prawem można świadczyć jedynie za zgodą. (Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO).
12. Użytkownik ma prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych. Żądanie usunięcia wszystkich danych osobowych będzie traktowane jako żądanie usunięcia Konta
13. Prawo żądania usunięcia danych osobowych przysługuje jeżeli:
a. Użytkownik wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
b. Użytkownik wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania danych w celu prowadzenia statystyki korzystania z Portalu, a sprzeciw został uznany za zasadny;
c. dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
d. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
14. Użytkownik ma prawo:
a. uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
b. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, o planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c. uzyskać kopię swoich danych osobowych (Podstawa prawna: art. 15 RODO)
d. do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych (Podstawa prawna: art. 16 RODO),
e. do przenoszenia danych, do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych (Podstawa prawna: art. 20 RODO).
15. W przypadku korzystania z prawa zapisanych w punkcie 12 Administrator ma 72 h na dokonanie zmian w systemie.
16. Użytkownik ma prawo składać zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania swoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu uprawnień.
17. Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku gdy przetwarzanie danych następuje z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
18. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych Serwer używa szyfrowanej transmisji danych (SSL) podczas rejestracji i logowania, co zapewnia ochronę danych identyfikujących Użytkownika oraz znacząco utrudnia przechwycenie dostępu do Konta przez nieupoważnione systemy lub osoby.
19. Stosownie do potrzeb Polityka Prywatności może być zmieniana i uzupełniana. Informacje o wszelkich zmianach lub uzupełnieniach są zamieszczane na stronie głównej Portalu Biura Karier.
20. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności, jak również przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) oraz przepisami prawa pracy.

POLITYKA COOKIES

1. Polityka Cookies określa sposób korzystania z cookies, w tym:
a. jakie dane są zbierane za pomocą cookies,
b. do jakich celów są wykorzystywane,
c. jak można zdecydować o preferencjach odnośnie cookies.
2. Ogólne informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych Użytkowników Portalu Biura Karier WSB znajdują się w Polityce prywatności.
3. Administratorem danych osobowych zbieranych za pomocą cookies w związku z korzystaniem z Portalu Biuro Karier WSB jest Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim.
4. Przez pliki cookies rozumie się pliki tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę internetową na dysku komputera lub innego urządzenia Użytkownika, w celu przechowywania informacji służących do jego identyfikacji lub zapamiętywania historii działań podejmowanych przez niego na Portalu Biura Karier.
5. Pliki cookies ustawiane są przez serwer internetowy WSB.
6. Za pomocą cookies można zbierać następujące informacje o Użytkownikach:
a. dane dotyczące urządzenia (m.in. ID urządzenia, adres MAC, adres IP, system operacyjny, ustawienia urządzenia, w szczególności ustawiony język, rozdzielczość ekranu, rodzaj przeglądarki internetowej),
b. dane dotyczące wizyt na Portalu (m.in. czas i długość wizyty, data, dane dotyczące wyszukiwania),
c. dane dotyczące lokalizacji Użytkownika (jeżeli wyrazi na to odrębną zgodę),
d. adres email (zahashowany),
e. informacje o reklamach i o linkach, w które wszedł Użytkownik, jeśli takie się pojawią.
7. Pliki cookies zbierane są w następujących celach:
a. zapewnienia bezpieczeństwa i przeciwdziałania nadużyciom (w tym uniemożliwienia dostępu osobom nieuprawnionym);
b. dostosowania zawartości strony internetowej do preferencji i urządzenia końcowego użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
c. zapobiegania wykonywania pewnych działań na stronie internetowej przez roboty internetowe;
d. ułatwienia logowania się do konta użytkownika oraz umożliwienia przechodzenia między podstronami na stronie internetowej bez konieczności ponownego logowania się na każdej podstronie;
e. tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownik korzysta ze strony internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości;
f. obserwowania aktywność Użytkownika w Portalu;
g. umożliwienia usprawniania działania strony internetowej, w tym badania jej wydajności.
8. Aby wyrazić zgody na cookies można skorzystać z centrum preferencji dostępnego w Portalu. Za pomocą przycisków „Akceptuj wszystkie” lub „Dostosuj” można udzielić odpowiednich zgód oraz zarządzać swoimi preferencjami. W każdym momencie można cofnąć udzieloną zgodę w centrum preferencji („ustawienia plików cookies”), dostępnym w stopce Portalu.
9. Informujemy, że zmiana preferencji odnośnie określonych rodzajów cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych usług.